sobota, 30 kwietnia 2011

Wianek w ogrodzie

Z lekką zadyszką przedstawiam mój wianek jeszcze w kwietniu:)

Wyzwanie to było niemałe. Po przejrzeniu setek internetowych wianków nie mogłam się zupełnie zdecydować za który się wziąć.
Z tego też względu nie zakupiłam żadnych materiałów.
A tymczasem wielkimi krokami zbliżała się Wielkanoc i związany z nią wyjazdowy zawrót głowy. A obiecałam sobie, że przed Wielkanocą wreszcie złożę zalegający doktorat. I wydziergam siostrzenicom jakieś zwierzaki. Obietnic tych dotrzymałam, ale wianek w polu został.

Po powrocie z ojczyzny już się prawie poddałam, bo Wielkanoc za nami, na jajka i kurczaki trochę późno;) i co tu zrobić.



Po powrocie i zupełnie desperacko wzięłam do ręki styropianowe kółko i zaczęłam zawijać...

Z tego co tam miałam pod ręką czyli z zielonego i w kratkę powstała baza do wianka i wyglądała raczej nudno.

Przydały by się jeszcze jakieś kwiatki, pomyślałam, ale nie miałam w swej kolekcji żadnych zdecydowanych kolorów.

Nagle wzrok mój wpadł na jeden z materiałów zdobiony w pstrokate koła.
Zaczęłam je sobie wycinać i po kolei wyrabiać kwiatki według tego wzoru.
Kwiatki zostały przyszpilone do podstawy a zamiast guzików przykleiłam im filcowe środki.

Sesja zdjęciowa w wieczornym ogrodzie zdecydowanie dodaję mu uroku, ale w sumie muszę przyznać, że po serii mieszanych uczuć, polubiłam swój wytwór i może go nawet gdzieś powieszę.

Do zobaczenia w maju:)

12 komentarzy:

  1. Śliczny wiosenny wianek!
    Nie wiem, czy umieszczacie prace osób spoza zespołu, ale tym razem ja również się zainspirowałam i zrobiłam swój wianek - można go zobaczyć tutaj:
    http://magia-domu.blogspot.com/2011/04/wieniec-laurowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana śliczny wianek, ta zieleń dodaje mu uroku, i te kwiatuszki jakie piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo ciekawy i oryginalny wianek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Kokardeczki dodają mu uroku :) Kwiatki też nieźle wykombinowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosenny ,śliczny wianek a te kokardki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny!!! dobrze Aniu, ze się nie poddałaś i jesteś 12!! super!!! wianek jest piękny i taki pozytywnie nastrający

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, i te kwiatuszki jak stokrotki na łące :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej Pikutku! Dalas czadu, piekny jest. Zdrowia dla R.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny:) Podniosłyście mnie na duchu po tym jak dziekan nie zaakceptował mi paru propositions ;) Znowu ma się ochotę przerzucić z nauki na rękodzieło:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszedł! Dobrze, że zrobiłaś po swojemu, bo jest oryginalny i do tego taki wiosennie radosny.

    OdpowiedzUsuń