poniedziałek, 31 grudnia 2012

Dałam ciała

Rok się kończy więc u mnie czas na małe podsumowania. Przystępując do tego projektu miałam ogromny zapał do wykonania wszystkich zadań. Niestety, moje plany zostały bardzo zweryfikowane i skończyło się na styczniu. Porażka na całej linii. Najgorsze jest to, że właściwie wszystkie zadania miałam przemyślane i doskonale wiedziałam co chcę zrobić. A nawet kilka było zaczętych...
Ale do rzeczy. Kilka dni temu stwierdziłam, że jednak bardzo źle czuję się z tym niewywiązaniem się z zabawy i zaczęłam kończyć zaczęte projekty. Czasu trochę brakło ale myślę, że w ciągu najbliższego tygodnia będę mogła pokazać Wam zrealizowane zadania.
Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

5 komentarzy:

  1. No to jesteśmy prawie w tym samym połozeniu, też muszę kilka prac dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia w Nowym Roku!!!
    I trzymam kciuki za realizację zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest nas więcej ;)
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń